Krótki formularz


Skontaktuj się z nami

Sylwia Maksym

Napisz do nas

Dietetyka przyszłości

Kuchnia

Włoski ser burrata

30-08-2019 Sylwia Maksym Drukuj artykuł
Bezglutenowy
Wegetariański
body idea burrata
Czas przygotowania: 3 minuty
przepis na 2 porcje, jedna porcja zawiera:
Kalorie: 356,6 kcal
Białko: 11,5 g
Tłuszcze: 31,7 g
Węglowodany: 7,7 g

SKŁADNIKI:

1 ser burrata (dostępny w sklepie Lidl, Auchan, Tesco, Carrefour) 200g

2 łyżki oliwy z oliwek

kilka listków świeżej bazylii

dwie gałązki pomidorków koktajlowych (daktylowe i truskawkowe też będą świetne)

sól, pieprz - do smaku


Lubicie sery? Przyznam, że powróciłam do nich z wielką przyjemnością. Powoli odkrywam je na nowo wybierając zawsze te o dobrym składzie, bez zbędnych dodatków.
Moje odkrycie ostatnich tygodni to burrata. Jest to niesamowicie kremowy i delikatny ser włoski. Idealny do wszystkiego. Naprawdę do wszystkiego.

Nie potrzebuje zbyt bujnego towarzystwa, wystarczy oliwa, pomidorki, bazylia, podstawowe przyprawy i otrzymacie niebiański smak.

W mojej propozcyji przedstawiam Wam ciekawe połączenie, które idealnie sprawdzi się na śniadanie, kolacje czy nawet jako dodatek do bujnego obiadu.

Informacje o burratcie wysyłam ochoczo do wszystkich! Gości w menu moich pacjentów i cieszy mnie feedback: "ale to pyszne!" :)

Spróbujcie więc sami:

BURRATA  Z POMIODORAMI I OLIWĄ

serek włoski

WYKONANIE:

  1. Odsącz serek z nadmiaru wody (wystarczy chwila na drobnym sitku) i przełóż do miski

  2. Dodaj połówki pomidorków koktajlowych

  3. Wymieszaj oliwę z solą i pieprzem, polej sosem danie

  4. Dodaj listki bazylii

burrata włoska body idea

SMACZNEGO

 


Sylwia Maksym

Z zawodu dietetyk i fizjoterapeuta. Zakochana w roślinnej kuchni, wielbicielka sportów siłowych i kultury hiszpańskiej. Poszukiwacz dobrego jedzenia, kulinarnych inspiracji i aromatycznej kawy. Uśmiechnięta powsinoga nie potrafiąca żyć bez ludzi. Wymagająca od siebie i od innych, celebrująca życie pełnymi garściami.



Komentarze


Dodaj komentarz