Krótki formularz


Skontaktuj się z nami

Sylwia Maksym

Napisz do nas

Dietetyka przyszłości

Kuchnia

Na wynos: koktajl i kanapki

09-04-2019 Sylwia Maksym Drukuj artykuł
Wegański
Wegetariański
dania na wynos bodyidea
Czas przygotowania: 15 minut
1 (II śniadanie i III posiłek - obiad)
Kalorie: 1113 kcal
Białko: 43,3
Tłuszcze: 27,3 g
Węglowodany: 162,5 g

SKŁADNIKI:

burak 290 g

banan 160 g

mleko sojowe 250 ml (szklanka)

pestki dyni 10 g

chleb żytni pełnoziarnisty (4 kromki) 140 g

sałata rzymska 30 g

ogórek kiszony 80 g

hummus (lidl lub biedronka) 90 g (1/2 opakowania)

 


 

Hej! Kolejny wtorek, kolejny wpis z cyklu na WYNOS. Podobnie jak zeszłotygodniowy przeznaczony dla osób żyjących szybko, aktywnych, lubiących dobre ale i proste smaki i mających niewiele czasu na przygotowanie posiłku i jego zjedzenie poza domem.

 

NA WYNOS

Koktajl dostarczający żelaza i dobrych kwasów tłuszczowych, do tego kanapki w wersji mieszanej - wegańskiej i wegetariańskiej.

 

dania na wynos bodyidea

 

WYKONANIE:

  • Obierz buraka, dodaj banana, mleko i pestki, zmiksuj - wypij na drugie śniadanie

  • Z wymienionych składników zrób kanapki: dwie kanapki posmaruj hummusem, połóż plasterki ogórka i liście sałaty, jedną kromkę zrób z żółtym serem, dodaj warzywa - zjedz na III posiłek (obiad)

 

SMACZNEGO

 

PS. Czekam na Wasze komentarze pod tym postem dotyczące Waszych ulubionych dań na wynos, które chcielibyście znaleźć w moim zestawieniu NAWYNOS. Podzielcie się ze mną opinią, czy takie wpisy są dla Was pomocne lub też czego w nich brakuje.

 


Sylwia Maksym

Z zawodu dietetyk i fizjoterapeuta. Zakochana w roślinnej kuchni, wielbicielka sportów siłowych i kultury hiszpańskiej. Poszukiwacz dobrego jedzenia, kulinarnych inspiracji i aromatycznej kawy. Uśmiechnięta powsinoga nie potrafiąca żyć bez ludzi. Wymagająca od siebie i od innych, celebrująca życie pełnymi garściami.



Komentarze


Dodaj komentarz