Kuchnia
BodyIdea - Dietetyka przyszłości

2019-04-09

Na wynos: koktajl i kanapki

WegańskiWegetariański


Czas przygotowania: 15 minut

1 (II śniadanie i III posiłek - obiad)
Kalorie: 1113 kcal
Białko: 43,3
Tłuszcze: 27,3 g
Węglowodany: 162,5 g

SKŁADNIKI

burak 290 g
banan 160 g
mleko sojowe 250 ml (szklanka)
pestki dyni 10 g
chleb żytni pełnoziarnisty (4 kromki) 140 g
sałata rzymska 30 g
ogórek kiszony 80 g
hummus (lidl lub biedronka) 90 g (1/2 opakowania)


 

Hej! Kolejny wtorek, kolejny wpis z cyklu na WYNOS. Podobnie jak zeszłotygodniowy przeznaczony dla osób żyjących szybko, aktywnych, lubiących dobre ale i proste smaki i mających niewiele czasu na przygotowanie posiłku i jego zjedzenie poza domem.

NA WYNOS

Koktajl dostarczający żelaza i dobrych kwasów tłuszczowych, do tego kanapki w wersji mieszanej - wegańskiej i wegetariańskiej.

dania na wynos bodyidea

 

WYKONANIE:

  • Obierz buraka, dodaj banana, mleko i pestki, zmiksuj - wypij na drugie śniadanie

  • Z wymienionych składników zrób kanapki: dwie kanapki posmaruj hummusem, połóż plasterki ogórka i liście sałaty, jedną kromkę zrób z żółtym serem, dodaj warzywa - zjedz na III posiłek (obiad)

     

SMACZNEGO

 

PS. Czekam na Wasze komentarze pod tym postem dotyczące Waszych ulubionych dań na wynos, które chcielibyście znaleźć w moim zestawieniu NAWYNOS. Podzielcie się ze mną opinią, czy takie wpisy są dla Was pomocne lub też czego w nich brakuje.

 

 


sylwia maksym body idea dietetyk

Sylwia Maksym

Jestem dyplomowanym dietetykiem klinicznym i dietetykiem sportowym. Entuzjastką kuchni roślinnej i autorką wspaniałych przepisów dostarczających paliwa z roślin. Współpracuję ze sportowcami chcącymi polepszyć swoje wyniki dzięki diecie roślinnej. Prywatnie jestem miłośniczką mocnej kawy, kolarstwa, mody i kultury hiszpańskiej. Moim znakiem rozpoznawczym jest uśmiech od ucha do ucha i szczera radość życia.

BodyIdea - Dietetyka przyszłości

Dodaj komentarz

Brak dodanych komentarzy. Możesz być pierwszy - zapraszam!
Drukuj

Czas przygotowania: 15 minut

1 (II śniadanie i III posiłek - obiad)
Kalorie: 1113 kcal
Białko: 43,3
Tłuszcze: 27,3 g
Węglowodany: 162,5 g

SKŁADNIKI

burak 290 g
banan 160 g
mleko sojowe 250 ml (szklanka)
pestki dyni 10 g
chleb żytni pełnoziarnisty (4 kromki) 140 g
sałata rzymska 30 g
ogórek kiszony 80 g
hummus (lidl lub biedronka) 90 g (1/2 opakowania)


Tagi

Obserwuj na Instagramie

Sprawdź przepis

Posłuchaj mojego podcastu PALIWO Z ROŚLIN