Krótki formularz


Skontaktuj się z nami

Sylwia Maksym

Napisz do nas

Dietetyka przyszłości

Kuchnia

Deser owocowo - orzechowy

06-02-2019 Sylwia Maksym Drukuj artykuł
Bezglutenowy
Słodki
Wegański
deserek malinowy bodyidea
Czas przygotowania: 10 minut
3
Kalorie: 231 kcal
Białko: 5,3 g
Tłuszcze: 19,5 g
Węglowodany: 6,9 g

SKŁADNIKI:

200 ml mleczka kokosowego
2 łyżki chia
1 łyżeczka agar agar
200 g malin
2 łyżki płatków migdałów

 


Będąc na diecie często unikamy deserów, kojarzą się z bombami kalorycznymi, na które pozwalamy sobie robiąc cheat meal, czy co gorsza cheat day.

Sama idea oszukanego posiłku w moim słowniku nie istnieje, uczę również tego moich Pacjentów.

Jeśli masz ochotę na czekoladę, zjedz kostkę, jeśli masz ochotę na frytki to zamiast smażyć je w głębokim oleju upiecz w piekarniku. Nie serwuj swojemu ciału naddatku 1000 kcal w jednym posiłku, szczególnie, gdy zaraz po nim masz ochotę się położyć i zasnąć.

Będąc na diecie też można jeść smacznie, smacznie i zdrowo, z dopasowaną indywidualnie podażą kcal.

Dziś w naszej kuchni gości pyszny deser, którego przygotowanie jest naprawdę łatwe, a sam przysmak przepyszny, zapraszam.

deserek chia

WYKONANIE:

Nasiona chia zmieszaj z mleczkiem kokosowym, przelej do wysokich szklanek i odstaw do lodówki

Maliny wrzuć do rondelka i podgotuj do momentu wytworzenia gęstego sosu

Dodaj do malin 1 łyżeczkę agaru i dokładnie wymieszaj

Przelej do szklanek z mleczkiem kokosowym i chia i odstaw do lodówki na moment

Wrzuć na suchą patelnię płatki migdałów i lekko przypiecz

Udekoruj migdałami wierzch deseru i wcinaj ze smakiem i na zdrowie :)

deserek

 

SMACZNEGO


Sylwia Maksym

Z zawodu dietetyk i fizjoterapeuta. Zakochana w roślinnej kuchni, wielbicielka sportów siłowych i kultury hiszpańskiej. Poszukiwacz dobrego jedzenia, kulinarnych inspiracji i aromatycznej kawy. Uśmiechnięta powsinoga nie potrafiąca żyć bez ludzi. Wymagająca od siebie i od innych, celebrująca życie pełnymi garściami.



Komentarze


Dodaj komentarz