Krótki formularz


Skontaktuj się z nami

Sylwia Maksym

Napisz do nas

Dietetyka przyszłości

Kuchnia

Owsianka z siemienia lnianego czyli siemianka - wegańskie, bezglutenowe śniadanie na ciepło

21-10-2017 Sylwia Maksym Drukuj artykuł
Bezglutenowy
Słodki
Wegański
owsianka z siemienia
1

SKŁADNIKI:

3 łyżki zmielonego siemia lnianego
1 kubek mleka roślinnego lub wody
1 łyżka kakao
1 łyżeczka syropu klonowego
dodatki: wedle uznania i smaku

 


Owsianki są najlepszym śniadaniem na zbliżająca się zimię i ciemniejszą stronę chłodnej jesieni.
Idealnie sycą, rozgrzewają i smakują.

Dziś przedstawiamy Wam alternatywnę do owsianki, tzw. siemiankę, bo wykonaną z siemienia lnianego, które prócz w/w właściwości stanowi doskonałe źródło witamin i potrzebnych nam składników.

siemianeczka

WYKONANIE:

  1. mielimy ziarna w młynku do kawy
  2. gotujemy w garnuszku mleko roślinne - lub wodę
  3. wrzucamy zmielone siemię
  4. nie gotujemy, mieszamy na wolnym ogniu do momentu wytworzenia jednolitej papki
  5. dodajemy wedle uznania - orzechy, bakalie, kakao, świeże owoce, wiórki, czy wybrane słodzidła
  6. przekładamy do miseczki i zajadamy ze smakiem


SMACZNEGO

Sylwia Maksym

Z zawodu dietetyk i fizjoterapeuta. Zakochana w roślinnej kuchni, wielbicielka sportów siłowych i kultury hiszpańskiej. Poszukiwacz dobrego jedzenia, kulinarnych inspiracji i aromatycznej kawy. Uśmiechnięta powsinoga nie potrafiąca żyć bez ludzi. Wymagająca od siebie i od innych, celebrująca życie pełnymi garściami.



Komentarze


Dodaj komentarz